فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک

کاشی­‌‌ها شامل دو نوع کاشی دیواری و کاشی کف می‌شوند. کاشی دیواری همانطور که از نامش پیداست برای طراحی دیوارها کاربرد داشته و دارای مقاومت بالا و در برخی موارد قدرت جذب آب بالایی است. اما کاشی کف همان جنسی است که در بازار از آن به اصطلاح با نام سرامیک یاد می‌شود. هرچند که سرامیک در توضیح علمی‌اش ماده دیگری بوده و انواع مختلف دیگر قیمت محصولات روکا سرام و البته برخی کاربردهای دیگری دارد.


اما کاشی کفی یا همان سرامیک معروف در بازار مصالح ساختمانی معمولا لعاب داشته و لعاب آن هم غالبا براق است هرچند که انواع دیگری از لعاب‌ها هم در بازار به وفور یافت می‌شوند.


اما تفاوت کاشی و سرامیک در این نکته خلاصه می‌­‌شود که سرامیک معمولا استحکام بالاتری داشته و به همین دلیل در کف به کار برده می­‌شود اما کاشی به دلیل ظرافت بالاتر و وزن کم­‌تر در طراحی دیوار کاربرد بیشتری دارد.


موزائیک و انواع آن


اما نوع دیگری از این دسته مصالح نیز وجود دارد که حتما بارها نامش را شنیده‌اید یا به کار برده‌اید. این نوع مصالح که موزائیک نامیده می‌‌شود نوعی کف‌پوش متراکم است که به نوعی بتن پرس شده است و در ساختش هم از موادی چون ماسه، سیمان، سنگ دانه، پودر سنگ و البته آب استفاده می‌شود. برای ساخت سطح موزائیک‌ها نیز علاوه بر این مواد در برخی موارد از مواد رنگی هم استفاده می‌شود.


موزائیک‌ها بیشتر در ساخت و طراحی کف حیاط‌ها دیده می‌شوند و امروزه دیگر برای طراحی کف خانه حراج سرامیک و سرویس بهداشتی یا آشپزخانه از موزائیک استفاده نمی‌شود.


اما به غیر از این سه نوع مصالح، مصالح ترکیبی دیگری نظیر سرامیک موزائیک و کاشی موزائیک در بازار یافت می‌شوند که سرامیک‌ها و کاشی‌هایی هستند که در ساختشان از موزائیک نیز استفاده شده‌است تا استحکام قابل قبول‌تری پیدا کنند. این نوع مصالح هم مانند موزائیک بیشتر در حیاط کاربرد دارند اما برخلاف موزائیک معمولی ظاهر بسیار زیباتری دارند. البته در سرویس‌های بهداشتی نیز اخیرا از کاشی موزائیک استفاده‌های بسیاری می‌شود.


کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود لیست قیمت کاشی و سرامیک سمنان که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلی‌متر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. کاشی، محصولاتی سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ای دارد مانند حمام‌ها، توالت‌ها، آشپزخانه‌ها و آب ریزگاه‌های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود.


واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال‌سازی مشهور بود.


مواد تشکیل دهنده

یک قطعه کاشی از دو قسمت تشکیل شده‌است:

۱- قطعه سفالی که قسمت اصلی و استخوان‌بندی کاشی را تشکیل می‌دهد.

۲- لعاب روی آن که ماده‌ای است شیشه‌ای و قسمت رویی آن را تشکیل می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین عوامل در صنعت کاشی‌سازی آن است که این دو ماده را طوری انتخاب کنند که ضریب انبساط آن‌ها مساوی باشد.

لیست قیمت سرامیک پالرمو

رنگ کاشی سرویس بهداشتی

خاکستری، رنگ سرویس بهداشتی کوچک

طوسی یا خاکستری رنگی تسکین دهنده و بی نظیر است. اما با توجه به تاریک و بسته شدن فضا، باید در انتخاب نوع خاکستری خود دقت لازم را داشته باشید. لیست قیمت کاشی سینا خاکستری آبی و خاکستری روشن بهترین گزینه ها به خصوص برای فضاهای کوچک تر هستند.


یکی از مزیت های این رنگ مانند رنگ سفید در این است که می تواند ترکیب رنگ های متنوع و زیبایی را با سایر رنگ ها خلق کند. تنالینه های زرد، نارنجی و صورتی از جمله همین ترکیب رنگ ها هستند که در تصاویر بالا برای شما انتخاب شده اند. وسایل چوبی قهوه ای رنگ نیز سبک جذابی را با خاکستری به وجود می آورند.


رنگ های شاد

شروع روز پرانرژی با رنگ قرمز

دقیقا بر خلاف کسانی که دوست دارند یک صبح آرام را در یک فضای آرامش بخش شروع نمایند، عده ای هم هستند که یک روز پر هیجان و پر انرژی را ترجیح می دهند. کاشی روکا سرام میبد بنابراین برای این افراد رنگ های شادی مانند قرمز ایده آل خواهد بود. نکته بسیار مهم در استفاده از این رنگ این است که باید به میزان کم و در تنالیته های رنگی ملایم به کار رود.


قرمز خیلی تند و شارپ می تواند بعد از مدتی خسته کننده و زننده به نظر برسد. اما به طور کلی یک فضای مدرن را خلق می کند که نیاز زیادی به هم نشینی با رنگ سفید دارد. کاشی حراجی


کاشی ها، رنگ امیزی دیوار، یا لوازم و اکسسوری هر کدام می توانند گزینه هایی برای استفاده از این رنگ بوده و انرژی و نشاط مورد نظر شما را به فضا وارد کنند.  اگر قرمز شما مقداری متمایل به قهوه ای باشد نمایندگی کاشی سمنان و از وسایل چوبی با رنگ قهوه ای تیره در فضا استفاده شود شما را به یک فضای کلاسیک نزدیک تر می نماید. البته این اتفاق با رنگ طلایی نیز می تواند تکرار شود.

 


تاثیر رنگ زرد در سرویس بهداشتی

رنگ زرد

آخرین رنگ پیشنهادی من به شما زرد است. یک زرد آفتابی باعث می شود که یک حمام شاداب و شاد داشته باشید. این رنگ به شما کمک می کند تا روز پرنشاطی را آغاز کرده و سرحال شوید. تند یا ملایم بودن آن به ابعاد فضا و همین طور سلیقه شما بستگی دارد اما به طور کلی رنگ سفید و خاکستری بهترین ترکیب رنگ ها برای آن محسوب می شوند.  سرامیک پالرمو 

سرامیک پارکینگ

سایز پارکینگ شما بر روی انتخاب طرح، رنگ و سایز سرامیک مناسب برای دیوار و کف پارکینگ تاثیر بسیار زیادی دارد و حتما باید به یاد داشته باشید که استفاده از سرامیک‌های ابعاد بزرگ برای پارکینگ‌های کوچک مناسب نیست و از طرفی برعکس این موضوع هم صادق نمی‌باشد، یعنی سرامیک‌های ابعاد کوچک در پارکینگ‌های بزرگ باعث می‌شوند که فضا زیاد از حد شلوغ به نظر برسد.

شما باید به یاد داشته باشید که برای پارکینگ‌های کوچک سرامیک‌های روشن و ساده بهتر می‌باشند.


در ضمن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که سرامیک‌های پارکینگ با بقیه قسمت‌های ساختمان چقدر هماهنگی دارند. به عنوان مثال استفاده از سرامیک‌های سفید در پارکینگ و استفاده از سنگ‌های قهوه‌ای در راهروها باعث ایجاد تضاد بین قسمت‌های مختلف ساختمان خواهد شد. ولی وقتی این هماهنگی بین رنگ‌ها وجود داشته باشد، شما در پایان، ساختمان زیباتری خواهید داشت. قیمت سرامیک مهسرام 


در پایان برای انجام هر کاری در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است و در نظر گرفتن این نکته باعث می‌شود که شما قدرت انتخاب بهتری داشته باشید.

خوشبختانه دنیای کاشی و سرامیک‌ دارای تنوع بسیار بالایی هم از نظر سایز، رنگ، طرح و هم از نظر قیمت هستند و شما با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید سرامیک مورد نظر خود را پیدا کنید. البته بهترین کار این است نمایندگی فروش کاشی سینا که همزمان بتوانید قیمت، زیبایی و کیفیت را با هم در نظر بگیرید تا نتیجه نهایی بهتر شود.


سرامیک‌های پرسلانی با توجه به مشخصات فنی و مکانیکی بالایی که دارند به عنوان پوشش در کف پارکینگ‌ها استفاده می‌شوند. سرامیک‌های پرسلانی با توجه به تنوع طرح و رنگ و سایزی و البته ضخامت بالای آنها که در کنار اجرای صحیح و بندکشی مناسب کفی زیبا فضایی متفاوت در پارکینگ شما در عین استحکام ایجاد می‌نمایند.



رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی، 6 رنگی که باید به آن فکر کنید!

در خانه های امروز ایرانی، برخلاف گذشته، کم ترین اهمیت به سرویس بهداشتی و حمام داده می شود در صورتی که این موضوع در کشورهای دیگر با کیفیت و استانداردهای بهتری در حال طراحی و اجراست. روکا سرام شاید فکر کنید برای رسیدن به چنین کیفیتی حتما باید حمام و سرویس بهداشتی بزرگ داشته باشید و ماه ها هزینه زیادی بپردازید، اما برخلاف تصورتان با یک رنگ آمیزی حتی در فضاهای خیلی کوچک می توانید حمام و سرویس بهداشتی مانند ژورنال های حرفه ای خلق کنید.


بنابراین 6 رنگ مناسب و پرطرفدار برای این فضا را برای شما انتخاب کردم تا با یک بررسی کلی ترکیب رنگ های شیک و جذاب آن ها را نیز بشناسیم.



کاربرد سفید یخی و کرم در سرویس بهداشتی

رنگ های روشن می توانند منعکس کننده نور باشند، و این باعث می شود برای فضاهای کوچک بدون پنجره بهترین گزینه شوند. از نظر بهداشتی نیز این رنگ ها قابل قبول تر هستند زیرا با نشان دادن کثیفی مرتب به تمیز کردن نیاز پیدا کرده در نتیجه بهداشت همیشه رعایت می شود.


رنگ سفید یک ظاهر شیک، تمیز و منعکس کننده نور را ایجاد می کند و باعث می شود تا حمام های کوچک کمی بزرگ تر شوند. تفاوت ندارد که سبک حمام شما چیست زیرا این رنگ در تمامی سبک به خوبی خودی نشان داده و هیچ وقت از مد نمی افتد. 


بسته به این که شما از چه تنالینه رنگی سفید بهره می برید، سیک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تان نیز تغییر می کند. سفید یخی یک فضای مدرن تر و کمی سرد تر را به وجود می اورد اما سفید مایل به کرم فضایی گرم تر و نزدیک به طراحی های کلاسیک را نشان خواهد داد. حراج کاشی و سرامیک 


از مزایای دیگر رنگ سفید این است که به راحتی می توانید رنگ های مورد علاقه تان را با آن ست نمایید. آبی، مشکی، سبز یا هر رنگ دیگری که می تواند در لوازم و اکسسوری به کار روند. در این صورت یک دکوراسیون مینیمال و جذابی مانند تصاویر بالا به وجود می آورید.


رنگ های ملایم

آرامش سرویس بهداشتی با رنگ آبی

رنگ های ملایم مانند آبی، تسکین دهنده و آرامش بخش هستند. شاید شما بخواهید صبحتان را با یک دوش صبحگاهی در فضایی کاملا آرام شروع نمایید.  بنابراین می توانید رنگ آبی را در راس گزینه های خود قرار دهید. تمام تنالیته های آبی برای این فضاها قابل استفاده اند، اما هر چه روشن تر و ملایم تر باشد، فضای شما نیز لطیف تر خواهد بود. در تصاویر بالا انواع آبی ها و انواع طرح های استفاده از شده از آن ها را مشاهده می کنید. اگر کمی دقت کنید این نکته را دریافت می کنید که رنگ سفید کماکان حضور دارد و نوع آب به کار رفته چقدر می تواند سبک فضا را تغییر دهد. 


حمام سبز برای دوستداران طبیعت

از جمله رنگ های ملایم دیگری که برای حمام و سرویس بهداشتی پیشنهادی می کنم سبز است. کاشی سمنان رنگی که به نوعی برای طراحان و دکوراتورها بازگشت به طبیعت محسوب می شود. ترکیب رنگ سبز کاشی ها با وسایل چوبی طبیعت را به معنای واقعی برای ما تداعی خواهند کرد و هیچ گاه هم از مد نمی افتند. این رنگ هم می تواند در کاشی ها دیده شود هم به صورت کاغذدیواری با طرح برگ و درخت و هم با یک رنگ آمزی کاملا ساده اما جذاب.

شما با توجه به ابعاد فضا و سبکی که در نظر دارید می توانید یکی از سه راه را برگزینید. اما هم چنان باید برای رسیدن به تعادل بصری لازم در فضا رنگ سفید را همراه داشته باشید.

چسب کاشی استخری آب گریز

چسب کاشی استخری آب گریز

این نوع چسب پلیمری که ساختار آن توسط پلیمرهای تقویت شده طراحی شده در مصارف کاشی کاری استخر، سرویس بهداشتی، سونا و جکوزی کاربرد دارد. با توجه به خاصیت چسبندگی بسیار بالایی که به علت وجود پلیمرهای پایه سیمانی دارد به سطوح مختلف چسبیده و به عنوان ملات آب بندی استخر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. لیست قیمت سرامیک تکسرام 


خواص آب بندی علاوه بر عدم اجازه نفوذ آب به خارج از سیستم هیدرولیکی، اجازه ورود آب‌های زیر سطحی را نیز به شدت کاهش می‌دهد. مواد تشکیل دهنده این ملات بر اساس بافت زیرین سیمان ترکیب شده است که در شرایط بسیار مناسب می‌تواند بالاترین میزان چسبندگی را به سطح زیرین خود داشته باشد.


این چسب قابل استفاده در استخرهای شنای تفریحی، جکوزی و استخرهای با عمق زیاد می‌باشد. بعلت ساختار منظم سیلیس‌های موجود می‌تواند فشارهای هیدرولیکی بسیار بالا را تحمل نماید.

قابل ترمیم بوده و روش اجرای آن بسیار آسان می‌باشد. با توجه به استفاده عمومی از این نوع چسب کاشی استخری در تمام مراحل ساخت استخر، به عنوان چسب ملات نیز قابل استفاده می‌باشد. در ساخت استخر می‌توان با اضافه نمودن مقداری از این چسب به ملات سیمانی، سطح زیرین را برای کاشی کاری استخر آماده سازی نمود. 


ساخت استخر توسط چسب کاشی مخصوص استخر بسیار مطمئن بوده و عایق کاری دیواره استخر و کف استخر را در یک مرحله می‌توان انجام داد. یکی از برجسته ترین ویژگی‌های این چسب سمی نبودن آن است. راک سرامیک اصفهان بدین ترتیب برای انواع استخرهای آب آشامیدنی و استخر پرورش ماهی نیز قابل استفاده می‌باشد.

پس از آب بندی استخر و کاشی کاری استخر با این چسب می‌توان نسبت به بند کشی کاشی‌های استخر توسط پودر مخصوص بند کشی ویژه عایق بندی استخر استفاده نمود. عایق بندی استخر توسط پودر بند کشی منجر به اطمینان از آب بندی استخر خواهد شد.


ویژگی ها:

-قدرت چسبندگی بسیار زیاد

-قابلیت اجرا بر روی سطوح عمودی و افقی

-چسبندگی بسیار زیاد به سطح کاشی های قدیمی

-سهولت اجرا

شرکت ایفا سرام اردکان یزد

جهت عایق کاری، ضد آب نمودن چسب های کاشی، استفاده در استخر، جکوزی، سرویس های بهداشتی و نمای ساختمان میتوان از چسب آب بند کننده استفاده نمود.


چسب آب بندی استخر به صورت مایع بوده و ظاهری شیری رنگ دارد که پس از مصرف کاملا بی رنگ می شود. چسب آب بند کننده استخر در برابر رطوبت، سرما و گرما (۶۰- تا ۹۸+ درجه سانتیگراد)، حریق، نور، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها همانند عمر سیمان در ملات می باشد.



کاشی و سرامیک مناسب پارکینگ

اگر بخواهم دیوارها و کف پارکینگ منزل را سرامیک کنم، چه پیشنهاداتی دارید؟

دوست دارید پارکینگ چه نمایی داشته باشد؟ سایز پارکینگ چقدر است؟ بودجه مورد نظر شما برای سرامیک دیوار و کف پارکینگ چقدر است؟ همه این سوالات در انتخاب کردن کاشی و سرامیک به شما کمک شایانی می‌کند. سرامیک مهسرام یزد 


از آنجایی که ممکن است زیبایی که در پارکینگ ایجاد می‌کنید بخشی از نمای داخلی ورودی ساختمان باشد، پس اهمیت دادن به نمای داخلی پارکینگ بسیار مهم می‌باشد و اول از همه باید این نکته را به یاد داشته باشید که زیبایی این قسمت‌ها باید باب میل شما باشد و سلیقه شما حرف اول را می‌زند. چون وقتی همه چیز طبق سلیقه و خواست شما نباشد، شما هیچ حس خوبی نسبت به نمای داخلی نخواهید داشت. همچنین باید به یاد داشته باشید  سینا کاشی سرامیک مورد نظرتان به شکلی نباشد که به سادگی از دور خارج شود و به قول معروف از مد بیافتد.

مزایای کاشی‌های ضد اسید

مزایای کاشی‌های ضد اسید

کاشی‌های ضد اسید دارای مزایای بسیاری هستند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مقاومت بالای آنها در برابر اسیدها، بارهای مکانیکی بالا و سایش اشاره نموده علاوه بر آن این نوع سرامیک در برابر آب جذب بسیار پایینی دارد در نتیجه در برابر یخ زدگی مقاوم می‌باشند. لیست قیمت کاشی صبا اصفهان


نکات مهم در انتخاب کاشی ضد اسید 

در انتخاب کاشی‌های ضد اسید بهتر است این نکات مهم را رعایت کنید تا از آسیب‌های احتمالی و خسارات جلوگیری نمایید.


اگر سطح مورد نظر شما سطح پرترددی است که ممکن است افراد در آن سر بخورند بهتر است از نوع عاجدار استفاده نمایید تا سر خوردن افراد را به کمترین حد ممکن برسانید. این نوع کاشی با نام کاشی ضد لغزش (Anti-Slip) در بازار موجود می‌باشند. 


در محیط‌های آلوده که امکان وجود عوامل کثیف کننده بسیار بالاست کارخانه کاشی تکسرام یزد از کاشی‌های ضد اسید دانه قرمز استفاده نمایید که خاصیت چرک تاب بودن بیشتری نسبت به سایر کاشی و سرامیک ضد اسید دارند.



دانستنی های جالب از کاشی استخری

دانستنی های جالب از کاشی استخری | کاشی استخری دارای جذب آب صفر است ، در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمیشود اما کاشی معمولی جذب آب دارد و از محل نصب به مرور جدا میشود.


در یک آزمایش ساده میتوان کاشی معمولی و کاشی استخری را روی میز و از طرف پشت آن که لعاب ندارد گذاشت و روی آن چند قطره و یا یک قاشق آب ریخت. بعد از چند دقیقه سرامیک معمولی آب را به خود جذب میکند اما سرامیک استخری تا هر زمان که باشد آن آب را در پشت خود نگه میدارد مگر اینکه آب بخار شود. یعنی آب جذب بیسکویت نمیشود. قیمت سرامیک راک  


تنها تفاوت کاشی استخری با کاشی سرامیک معمولی در میزان جذب آب میباشد. یعنی کاشی استخری با کاشی معمولی متفاوت است. و در صورت استفاده از کاشی معمولی بجای استخری نهایت پس از یکسال نیاز به تعویض کاشی در استخر خواهد بود.


سرامیک ها وموزاییک ها

به طور کلی دو نوع موزاییک در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. موزاییک های سرامیکی و موزاییک های شیشه ای. از این میان موزاییک های سرامیکی کاربرد بیشتری در استخرهای شنا دارند. این موزاییک ها به ویژه برای استخرهای با شکل نامتقارن و استخرهایی که با بتن پاششی ساخته می شوند مناسب هستند. این موزاییک ها کاشی ایفا به صورت تماما لعابدار ساخته می شوند و بنابراین مقاومت بسیار زیادی در برابر انجماد دارند.


موزاییک مرمری

موزاییک های مرمری به ویژه در دیوارها و کف استخرهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. البته در صورت استفاه از این موزاییک ها در کف مناطق مرطوب استخر، برای جلوگیری از لغزنده شدن بیش از حد آنها باید تمهیدات لازم پیش بینی شود.


الزامی به استفاده از کاشیهای کوچک در استخرها نیست. اما فقط کاشیهای کوچک هستند که برای ستونها و لبه های گرد پله و استخر قابل استفاده هستند. برای استخرهای مربع مستطیل میتوانند هم ازکاشی ریز و هم از کاشی بزرگتر استفاده کرد. مهسرام