فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

کاشی راه پله

بسیاری از طراحان توصیه می کنند در راه پله های کوچک از تزیینات روی خود پله استفاده نکنید و پله ها را به حال خود باقی بگذارید. برای تزیین اینگونه پله ها می توانید ابتدا و انتهای پلکان را با قرار دادن قالیچه ها یا گلدانی بزرگ از گیاهان سرسبز تزیین کنید. با این کار می توانید بدون اینکه فضای پله های را تنگ کنید به تزیین راه پله خود بپردازید. بعلاوه ورودی و خروجی راه پله ها را به زیبایی تمام مشخص کرده اید. قیمت سرامیک دیوار پارکینگ 


راه‌های اندکی برای انجام این کار وجود دارد: شما می‌توانید از راه‌پله‌های معمولی که در همه جا هستند استفاده کنید، و یا می‌توانید از یک راه‌پله خاص با یک طراحی منحصربه‌فرد استفاده کنید که هر کس آن را ببیند به شما حسادت کند.


البته در اکثر موارد این امر نیازمند این است که شما در مراحل ابتدایی ساخت خانه و یا در مراحل میانی بازسازی آن باشید، تا شاید بتوانید ایده‌های خود را در مورد راه‌پله اجرایی کنید. در غیر این صورت باید ایده‌های خود را برای آینده نگه دارید.


با این حال، اگر شما این امکان را دارید که از یک راه‌پله خلاقانه و خاص در خانه خود استفاده کنید، به نکاتی که در ادامه مطلب می‌آید توجه کنید تا بتوانید خاص بودن و زیبایی راه‌پله خانه خود را دوچندان کنید. قیمت سرامیک دیوار حیاط 




در راه پله ها یک خط تقسیم‌کننده ایجاد کنید.

گردن خود را خم نکنید؛ این راه پله دو تکه به سرعت توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، چراکه طراحی دکوراسیون آن بسیار متفاوت و خاص است


عرض پله‌ها را تغییر دهید.

در اکثر راه پله‌ها عرض پله ابتدایی با عرض پله انتهایی یکسان است و تغییری در آن ایجاد نمی‌شود. به جای این، راه‌پله خانه خود را به گونه‌ای طراحی کنید که عرض پله‌ها متفاوت باشد و در نتیجه بالا رفتن و پایین آمدن از آن جذاب و متفاوت شود.با نرده‌ها کارهای خلاقانه انجام دهید. هیچ قانونی وجود ندارد که شما را مجبور کند که نرده‌ها را کاملا موازی با پله‌ها نصب کنید. سرامیک استخری این نرده‌های عمودی هم به راه‌پله ایمنی اضافه کرده‌اند و هم به آن یک زیبایی بصری داده‌اند.


 


به راه پله یک دیوار اضافه کنید.

برای به حداکثر رساندن امنیت راه‌پله، به جای نرده یک دیوار به آن اضافه کنید. حفره‌های ایجاد شده در دیوار به آن جلوه بصری جذابی داده و باعث شده‌اند که راه‌پله حس بسته بودن و خفتگی در فرد ایجاد نکند.


راه پله را رنگ کنید.

رنگ کردن راه‌پله یک راه آسان و کم‌هزینه برای اضافه کردن یک جلوه بصری زیبا به را‌ه‌پله است. قیمت سرامیک دیوار پذیرایی ، رنگ سبز پله‌ها حالتی سرزنده و شاد به راه‌پله اضافه کرده و یک ورودی بسیار زیبا را برای این خانه تلفیقی به وجود آورده است.




سرامیک‌ها به عنوان کف‌پوش و دیوارپوش در تمامی پروژه‌های ساختمانی به کار گرفته می‌شوند یکی از مهمترین کاربرد کاشی و سرامیک استفاده به عنوان کف پوش ساختمان‌های صنعتی و آزمایشگاه‌ها می‌باشد. فضاهایی که در مجاورت مستقیم با انواع اسیدها و مواد خورنده هستند و اگر از کاشی و سرامیک مناسب استفاده نشود در کوتاهترین زمان ممکن لازم است که کاشی و سرامیک‌ها جایگزین گردند. بهترین راه حل برای جلوگیری از ایجاد خرابی و خوردگی در کاشی‌ها و سرامیک‌های به کار رفته در مجاورت با اسیدها و خورنده‌های لعاب استفاده از کاشی و سرامیک ضد اسید می‌باشد. 


بتن‌ها، فولاد و سایر پوشش دهنده‌های در مقابل اسید مقاومت ندارند و به سرعت دچار خوردگی و فرسایش می‌گردند. در نتیجه تنها پوشش مناسب برای این فضاها استفاده از کاشی و سرامیک ضداسید است. سرامیک ضد اسید 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد