فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

رنگ کاشی سرویس بهداشتی

خاکستری، رنگ سرویس بهداشتی کوچک

طوسی یا خاکستری رنگی تسکین دهنده و بی نظیر است. اما با توجه به تاریک و بسته شدن فضا، باید در انتخاب نوع خاکستری خود دقت لازم را داشته باشید. لیست قیمت کاشی سینا خاکستری آبی و خاکستری روشن بهترین گزینه ها به خصوص برای فضاهای کوچک تر هستند.


یکی از مزیت های این رنگ مانند رنگ سفید در این است که می تواند ترکیب رنگ های متنوع و زیبایی را با سایر رنگ ها خلق کند. تنالینه های زرد، نارنجی و صورتی از جمله همین ترکیب رنگ ها هستند که در تصاویر بالا برای شما انتخاب شده اند. وسایل چوبی قهوه ای رنگ نیز سبک جذابی را با خاکستری به وجود می آورند.


رنگ های شاد

شروع روز پرانرژی با رنگ قرمز

دقیقا بر خلاف کسانی که دوست دارند یک صبح آرام را در یک فضای آرامش بخش شروع نمایند، عده ای هم هستند که یک روز پر هیجان و پر انرژی را ترجیح می دهند. کاشی روکا سرام میبد بنابراین برای این افراد رنگ های شادی مانند قرمز ایده آل خواهد بود. نکته بسیار مهم در استفاده از این رنگ این است که باید به میزان کم و در تنالیته های رنگی ملایم به کار رود.


قرمز خیلی تند و شارپ می تواند بعد از مدتی خسته کننده و زننده به نظر برسد. اما به طور کلی یک فضای مدرن را خلق می کند که نیاز زیادی به هم نشینی با رنگ سفید دارد. کاشی حراجی


کاشی ها، رنگ امیزی دیوار، یا لوازم و اکسسوری هر کدام می توانند گزینه هایی برای استفاده از این رنگ بوده و انرژی و نشاط مورد نظر شما را به فضا وارد کنند.  اگر قرمز شما مقداری متمایل به قهوه ای باشد نمایندگی کاشی سمنان و از وسایل چوبی با رنگ قهوه ای تیره در فضا استفاده شود شما را به یک فضای کلاسیک نزدیک تر می نماید. البته این اتفاق با رنگ طلایی نیز می تواند تکرار شود.

 


تاثیر رنگ زرد در سرویس بهداشتی

رنگ زرد

آخرین رنگ پیشنهادی من به شما زرد است. یک زرد آفتابی باعث می شود که یک حمام شاداب و شاد داشته باشید. این رنگ به شما کمک می کند تا روز پرنشاطی را آغاز کرده و سرحال شوید. تند یا ملایم بودن آن به ابعاد فضا و همین طور سلیقه شما بستگی دارد اما به طور کلی رنگ سفید و خاکستری بهترین ترکیب رنگ ها برای آن محسوب می شوند.  سرامیک پالرمو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد