فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

سرامیک پارکینگ

سایز پارکینگ شما بر روی انتخاب طرح، رنگ و سایز سرامیک مناسب برای دیوار و کف پارکینگ تاثیر بسیار زیادی دارد و حتما باید به یاد داشته باشید که استفاده از سرامیک‌های ابعاد بزرگ برای پارکینگ‌های کوچک مناسب نیست و از طرفی برعکس این موضوع هم صادق نمی‌باشد، یعنی سرامیک‌های ابعاد کوچک در پارکینگ‌های بزرگ باعث می‌شوند که فضا زیاد از حد شلوغ به نظر برسد.

شما باید به یاد داشته باشید که برای پارکینگ‌های کوچک سرامیک‌های روشن و ساده بهتر می‌باشند.


در ضمن شما باید این موضوع را در نظر بگیرید که سرامیک‌های پارکینگ با بقیه قسمت‌های ساختمان چقدر هماهنگی دارند. به عنوان مثال استفاده از سرامیک‌های سفید در پارکینگ و استفاده از سنگ‌های قهوه‌ای در راهروها باعث ایجاد تضاد بین قسمت‌های مختلف ساختمان خواهد شد. ولی وقتی این هماهنگی بین رنگ‌ها وجود داشته باشد، شما در پایان، ساختمان زیباتری خواهید داشت. قیمت سرامیک مهسرام 


در پایان برای انجام هر کاری در نظر گرفتن بودجه بسیار مهم است و در نظر گرفتن این نکته باعث می‌شود که شما قدرت انتخاب بهتری داشته باشید.

خوشبختانه دنیای کاشی و سرامیک‌ دارای تنوع بسیار بالایی هم از نظر سایز، رنگ، طرح و هم از نظر قیمت هستند و شما با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید سرامیک مورد نظر خود را پیدا کنید. البته بهترین کار این است نمایندگی فروش کاشی سینا که همزمان بتوانید قیمت، زیبایی و کیفیت را با هم در نظر بگیرید تا نتیجه نهایی بهتر شود.


سرامیک‌های پرسلانی با توجه به مشخصات فنی و مکانیکی بالایی که دارند به عنوان پوشش در کف پارکینگ‌ها استفاده می‌شوند. سرامیک‌های پرسلانی با توجه به تنوع طرح و رنگ و سایزی و البته ضخامت بالای آنها که در کنار اجرای صحیح و بندکشی مناسب کفی زیبا فضایی متفاوت در پارکینگ شما در عین استحکام ایجاد می‌نمایند.



رنگ مناسب برای سرویس بهداشتی، 6 رنگی که باید به آن فکر کنید!

در خانه های امروز ایرانی، برخلاف گذشته، کم ترین اهمیت به سرویس بهداشتی و حمام داده می شود در صورتی که این موضوع در کشورهای دیگر با کیفیت و استانداردهای بهتری در حال طراحی و اجراست. روکا سرام شاید فکر کنید برای رسیدن به چنین کیفیتی حتما باید حمام و سرویس بهداشتی بزرگ داشته باشید و ماه ها هزینه زیادی بپردازید، اما برخلاف تصورتان با یک رنگ آمیزی حتی در فضاهای خیلی کوچک می توانید حمام و سرویس بهداشتی مانند ژورنال های حرفه ای خلق کنید.


بنابراین 6 رنگ مناسب و پرطرفدار برای این فضا را برای شما انتخاب کردم تا با یک بررسی کلی ترکیب رنگ های شیک و جذاب آن ها را نیز بشناسیم.



کاربرد سفید یخی و کرم در سرویس بهداشتی

رنگ های روشن می توانند منعکس کننده نور باشند، و این باعث می شود برای فضاهای کوچک بدون پنجره بهترین گزینه شوند. از نظر بهداشتی نیز این رنگ ها قابل قبول تر هستند زیرا با نشان دادن کثیفی مرتب به تمیز کردن نیاز پیدا کرده در نتیجه بهداشت همیشه رعایت می شود.


رنگ سفید یک ظاهر شیک، تمیز و منعکس کننده نور را ایجاد می کند و باعث می شود تا حمام های کوچک کمی بزرگ تر شوند. تفاوت ندارد که سبک حمام شما چیست زیرا این رنگ در تمامی سبک به خوبی خودی نشان داده و هیچ وقت از مد نمی افتد. 


بسته به این که شما از چه تنالینه رنگی سفید بهره می برید، سیک دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تان نیز تغییر می کند. سفید یخی یک فضای مدرن تر و کمی سرد تر را به وجود می اورد اما سفید مایل به کرم فضایی گرم تر و نزدیک به طراحی های کلاسیک را نشان خواهد داد. حراج کاشی و سرامیک 


از مزایای دیگر رنگ سفید این است که به راحتی می توانید رنگ های مورد علاقه تان را با آن ست نمایید. آبی، مشکی، سبز یا هر رنگ دیگری که می تواند در لوازم و اکسسوری به کار روند. در این صورت یک دکوراسیون مینیمال و جذابی مانند تصاویر بالا به وجود می آورید.


رنگ های ملایم

آرامش سرویس بهداشتی با رنگ آبی

رنگ های ملایم مانند آبی، تسکین دهنده و آرامش بخش هستند. شاید شما بخواهید صبحتان را با یک دوش صبحگاهی در فضایی کاملا آرام شروع نمایید.  بنابراین می توانید رنگ آبی را در راس گزینه های خود قرار دهید. تمام تنالیته های آبی برای این فضاها قابل استفاده اند، اما هر چه روشن تر و ملایم تر باشد، فضای شما نیز لطیف تر خواهد بود. در تصاویر بالا انواع آبی ها و انواع طرح های استفاده از شده از آن ها را مشاهده می کنید. اگر کمی دقت کنید این نکته را دریافت می کنید که رنگ سفید کماکان حضور دارد و نوع آب به کار رفته چقدر می تواند سبک فضا را تغییر دهد. 


حمام سبز برای دوستداران طبیعت

از جمله رنگ های ملایم دیگری که برای حمام و سرویس بهداشتی پیشنهادی می کنم سبز است. کاشی سمنان رنگی که به نوعی برای طراحان و دکوراتورها بازگشت به طبیعت محسوب می شود. ترکیب رنگ سبز کاشی ها با وسایل چوبی طبیعت را به معنای واقعی برای ما تداعی خواهند کرد و هیچ گاه هم از مد نمی افتند. این رنگ هم می تواند در کاشی ها دیده شود هم به صورت کاغذدیواری با طرح برگ و درخت و هم با یک رنگ آمزی کاملا ساده اما جذاب.

شما با توجه به ابعاد فضا و سبکی که در نظر دارید می توانید یکی از سه راه را برگزینید. اما هم چنان باید برای رسیدن به تعادل بصری لازم در فضا رنگ سفید را همراه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد