فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

فروشگاه کاشی و سرامیک

مزایای کاشی‌های ضد اسید

مزایای کاشی‌های ضد اسید

کاشی‌های ضد اسید دارای مزایای بسیاری هستند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به مقاومت بالای آنها در برابر اسیدها، بارهای مکانیکی بالا و سایش اشاره نموده علاوه بر آن این نوع سرامیک در برابر آب جذب بسیار پایینی دارد در نتیجه در برابر یخ زدگی مقاوم می‌باشند. لیست قیمت کاشی صبا اصفهان


نکات مهم در انتخاب کاشی ضد اسید 

در انتخاب کاشی‌های ضد اسید بهتر است این نکات مهم را رعایت کنید تا از آسیب‌های احتمالی و خسارات جلوگیری نمایید.


اگر سطح مورد نظر شما سطح پرترددی است که ممکن است افراد در آن سر بخورند بهتر است از نوع عاجدار استفاده نمایید تا سر خوردن افراد را به کمترین حد ممکن برسانید. این نوع کاشی با نام کاشی ضد لغزش (Anti-Slip) در بازار موجود می‌باشند. 


در محیط‌های آلوده که امکان وجود عوامل کثیف کننده بسیار بالاست کارخانه کاشی تکسرام یزد از کاشی‌های ضد اسید دانه قرمز استفاده نمایید که خاصیت چرک تاب بودن بیشتری نسبت به سایر کاشی و سرامیک ضد اسید دارند.



دانستنی های جالب از کاشی استخری

دانستنی های جالب از کاشی استخری | کاشی استخری دارای جذب آب صفر است ، در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمیشود اما کاشی معمولی جذب آب دارد و از محل نصب به مرور جدا میشود.


در یک آزمایش ساده میتوان کاشی معمولی و کاشی استخری را روی میز و از طرف پشت آن که لعاب ندارد گذاشت و روی آن چند قطره و یا یک قاشق آب ریخت. بعد از چند دقیقه سرامیک معمولی آب را به خود جذب میکند اما سرامیک استخری تا هر زمان که باشد آن آب را در پشت خود نگه میدارد مگر اینکه آب بخار شود. یعنی آب جذب بیسکویت نمیشود. قیمت سرامیک راک  


تنها تفاوت کاشی استخری با کاشی سرامیک معمولی در میزان جذب آب میباشد. یعنی کاشی استخری با کاشی معمولی متفاوت است. و در صورت استفاده از کاشی معمولی بجای استخری نهایت پس از یکسال نیاز به تعویض کاشی در استخر خواهد بود.


سرامیک ها وموزاییک ها

به طور کلی دو نوع موزاییک در استخرها مورد استفاده قرار می گیرد. موزاییک های سرامیکی و موزاییک های شیشه ای. از این میان موزاییک های سرامیکی کاربرد بیشتری در استخرهای شنا دارند. این موزاییک ها به ویژه برای استخرهای با شکل نامتقارن و استخرهایی که با بتن پاششی ساخته می شوند مناسب هستند. این موزاییک ها کاشی ایفا به صورت تماما لعابدار ساخته می شوند و بنابراین مقاومت بسیار زیادی در برابر انجماد دارند.


موزاییک مرمری

موزاییک های مرمری به ویژه در دیوارها و کف استخرهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. البته در صورت استفاه از این موزاییک ها در کف مناطق مرطوب استخر، برای جلوگیری از لغزنده شدن بیش از حد آنها باید تمهیدات لازم پیش بینی شود.


الزامی به استفاده از کاشیهای کوچک در استخرها نیست. اما فقط کاشیهای کوچک هستند که برای ستونها و لبه های گرد پله و استخر قابل استفاده هستند. برای استخرهای مربع مستطیل میتوانند هم ازکاشی ریز و هم از کاشی بزرگتر استفاده کرد. مهسرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد